28år :-)

Nu är denna helgen slut.

En underbar helg igår Lördag hade jag som sagt önskat mig en Helena-Dag och det fick jag. Som jag berätta igår fick jag frukost på sängen med packet och hela baletten. Sedan åkte vi till Maxi och handla och avsluta det med en hamburgare på macdonald´s. Vi åkte sedan och lämnade av Emma i Surte oss Farmor och Farfar. Tog bussen till stan ja jag vet att det är ganska mycket B och åka buss när vi gick till hållplatsen fick johan äta upp att han inte beställde en taxi till oss. Väl framme i stan åkte vi till Linnégatan och åt. Super mysigt. Bara jag och Johan. Vi tog även en tripp till Cosmopol. Sämsta med det är att vi spela upp för mycket pengar det blev fyrsifriga pengar vi spela upp. vann inte ett piss. Fick ett Sms av Linda som också va i stan för Wille sprang midnattsloppet. Så vi åkte med dem hem. Jag och Johan myste sen när vi kom hem med Vin och massa massa prat om massa massa saker :-)

Vaknade i morse och fick ännu mera packet av Johan. En gucci väska ÄNTLIGEN fick jag en som jag har tjatat om det super snygg. Fick även ett Headset äntligen kan jag prata i mobilen utan att behöva hålla luren hela tiden. Fick också presenkort på HM och Lindex. Är super nöjd Tack snälla Johan.
Klockan tre va det kalas. Av Pappa fick jag yttligare ett spel och en parfym. Av Linda och Wille fick jag en blomma godis och en JÄVLA massa kondomer. PINSAMT att öppna det packet inför alla :-) hämden är juv....... June Emmy och Daniel kom också förbi.

Emma kom hem vid tre också gud va glad hon blev. Detta va första gången som hon varit i från oss så länge. En hel natt utan oss I Surte. Hon hade varit så snäll som vanligt. Sovit jätte bra. Jag blir så glad.


Detta va den bästa födelsedagen jag varit med om!!!!


Kommentarer
Postat av: IIdaa

B och åka buss? Jag åker buss nästan jämt, om ingen hämtar mig och kör mig i sin bil.. Jag tycker det är bra och åka buss. Man spar pengar och man slipper förstöra naturen mer än som görs med alla avgaser

2010-08-23 @ 02:55:01
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var bra att höra att du fick dig iallafall en dag som du ville.... Glad för din skull.. kramar Hanna

2010-08-23 @ 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0