Städeska :-)

Igår kväll gick den inte att komma in på blogg.se. Iallafall inte jag kunde komma in. Kanske min data som inte vill öppna sidan eller så va det fel på riktigt men jag såg en hel hög som hade bloggat idag på blogg.se.


Jag måste ju bestätta jag va så ivrig redan igår om att berätta vad johan har beställt. En städeska. Fattar ni jag ska få en städeska. Hon kommer att vara här Mån ons och fre och typ STÄDA :-) Det enda jag har sagt att hon inte får städa är vårat sovrum. Lite för privat tycker jag. Hon kommer på Måndag för första gången. En annan sak hon inte kommer att göra är att plocka upp saker. Hon kommer inte heller sköta disken eller tvätten. Men hon ska städa badrummet toan dammsuga hela huset torkagolven damma. Ja så är bestämmt till att börja med. Detta ska bli så skönt!!!


Kommentarer
Postat av: BIRGITTA

du skojar va...finns väl ingen som tar en städerska 3 ggr. i veckan..när man har ett barn. jag hade 4 o ingen på dagis.det var ju skitkul att städa o dona baka mm. när de var små. Min mor på 93 år har ingen städhjälp.saknar den tiden, när det var full rulle från morron till kväll.Men jag dömmer inte dig men blev väldigt förvånadherregud flicka lilla..

2010-08-26 @ 11:44:42
Postat av: liselotte strand

Hej helena vilken söt liten emma du har hon verkar vara lugn och snäll liten tjej .hoppas att vi hörs snart igen .kram liselotte din vän

2010-08-26 @ 12:17:46
Postat av: lindish

Haha hur coolt som helst. Sådan tur är har ni ju bara städet på prov i fall det blir svin dyrt haha.. Jag gillade hon som skulle städa hos er. Skit mysig tjej. Hoppas det funkar med henne=)

2010-08-26 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0