Dag 19 – Detta ångrar jag

Jag ångrar alla jag har varit otrogen mot. Jag ångrar det så det finns inte. Jag har varit otrogen mot ganska många sambos/förhållanden/dejter jag har haft.
Jag ångrar även att jag varit alkolist, att man kan falla så för något så töntigt.
Jag ångrar att jag den där dan jag va 14år och börja röka och fördärva mitt liv.
Jag ångrar att jag hoppa av gymnasiet
Jag ångar att jag ................................
Jag ångrar så mycket
Jag ångrar att jag gjorde en skönhets operation som desvärre fick massa komplikationer så jag va tvungen att ta bort det jag operera in. Jag går inte mera in på det. Det enda som finns kvar att det är 25,000 fattigare och två jävla fula sår!!!!!!!
Jag ångar att jag tog knark en gång i livet, VARFÖR VARFÖR VARFÖR!!
Jag ångrar varje gång jag köpt något dyrt jag egentligen inte vill ha!
Jag ångrar att jag inte följde med Johan till australien för att par år sen.
Jag ångrar att jag börja bita på naglarna
Jag ångrar att jag inte betalar mina räkningar så Johan får göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0