Dag 22 – Det här upprör mig

Jag har längtar så efter denna dags inlägget!
Det här upprör mig grymt mycket!
*När bensin lampan lyser eller när jag vet att det är något fel på bilen som ingen orkar ta tag i!
*När internet uppkoplingen krånglar
*När grannar låter för mycket
*När folk säger eller skriver meningen "Å vad jag vill jobba men jag kan inte för diten och daten"
*När folk utnyttjar systemet på fel sätt så det drabbar de som verkligen behöver hjälp
*När folk ljuger i sina bloggar skriver en sak och sedan inte kan stå upp för det utan ändrar sig i sina åsikter
*JAG ANSER
*När Mjölken är slut
*När jag blir stressad utan andledning
*När någon bestämmer över huvudet på mig
*När bilister som inte kan köra bil är ute och åker
*Köer i en mat affär
*När sambon är fucking jävla idiotisk dum och inte tycker som mig
*När jag är sen till saker å ting
*Jul handel
*Att folk går på soc
*När folk med hundar inte kan hantera hundar, hunden skäller och vill hälsa och inte får det (Då kan man ju undra varför den skäller och blir agreciv,Ja det är hund ägarens fel att en hund är agresiv, du formar din hund som du vill ha den.)
*Jag fyller på lite från ovan, Att vi DÖDAR hundar för de har Tex bitit ett barn varför dödar vi inte hund ägaren också. De är ju ders fel till varför hunden bet!!!
*OS VM EM ja ni vet, när de andra pogramen utgår för den skiten ska sändas
*När någon annan är bättre än mig
Nu kommer jag inte på mera saker men jag vet att det är mera.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Väldigt bra skrivet Helena, Folk ska absolut inte säga att dom vill jobba fast det inte verkar som om dom inte gör något åt det utan att dom försöker leva på andra sätt istället..



Att inte vilja jobba och stå för det är en helt annan sak då man kanske lever på sin sambo eller dyrligt..

Men att då komma och klaga på en sån person som står för att den inte vill jobba och inte vilja ta saken i egna händer och söka när man går ut med att man vill jobba, det är inte klokt att vissa människor gör så i Sverige!!!



Jag hatar och dom orden... JAG ANSER... Varför ska folk anse saker och ting i varje mening... (blir galen på dom)

2010-12-13 @ 23:09:49
Postat av: eedaaa

När grannarna låter för mycket?

oj, då ska du bo här.. vid 00 kan grannen få för sig och spela basmusik så att våra prydnadsaker rör sig. ^^, men de är bara och gilla läget.. nångång tystnar hon..

förresten,visste att du skulle skriva om soc :)

Och ett tips, det finns många som är mycket bättre än dig, du är bara en vanlig människa, det är inget speciellt med dig..

2010-12-14 @ 09:02:43
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vadå inget speciellt med Helena?

Vad menar du med det IDA??? säger man så??

2010-12-14 @ 11:25:18
Postat av: IIdaa

Hanna jag menade ju inte så.. Utan jag menade att det finns alltid folk som är bättre. Ingen är bäst.. Jag anser mig inte ens vara bra. Jag är jag bara.. En vanlig sketen svensk..

2010-12-14 @ 20:55:58
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag ANSER att Helena är bäst, för mig är hon det och jag vet att hon är det för många, och är väldigt speciell... Att vara en sketen svensk är inte något att skryta med... Och jag tycker åter igen att Helena har det bättre än någon annan runt henne..

2010-12-14 @ 22:34:25
Postat av: eedaaa

Hanna:

kanske har de bättre, men är inte bättre.

jag har aldrig fått höra att jag är nångång lite bättre.. därför är jag inte mer än en vanlig svensson. varför är det fel på de? jag är stolt att jag är "normal"..

2010-12-14 @ 22:49:50
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jävlar va du anser mycket.

Du menar att inte Helena är "normal"?

2010-12-14 @ 23:05:18
Postat av: IIdaa

Jag ANSER inte, jag har en åsikt. Är det fel? Hur är man när man är "normal" ? Finns det någon som är det?

2010-12-14 @ 23:30:21
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Frågar du mig om hur man är när man är "normal" när det va du som drog upp det....??

Jag ANSER att jag är normal faktiskt, jag ANSER även att Helena är fullt normal..

Att ha fullt med pengar är väl skit gött...(sådär när man kan gotta sig en massa saker...)

2010-12-15 @ 10:30:51
Postat av: Helena

Verkar vara krig här =)

MEN jag ANSER också att jag är ganska normal.jag lever inte konstigare än någon annan. Eller?

2010-12-15 @ 11:04:29
URL: http://helenaekberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

krig i sandlådan.hahahahaha...men måste säja att hon är speciell...har aldrig sett en människa som gnäller så mycket...stackars Johan...

2010-12-15 @ 12:05:39
Postat av: IIdaa

Det här blir mina sista ord i denna diskussionen.. Det är att vara normal är tråkigt. Va sig själv istället. Jag är jag och ingen kan vara som mig och ni är er själva [får man väl hoppas iaf] och varför ens vara som någon annan.. Jag tycker man ska göra som man vill.. Jag själv blir ifrågasatt i allt jag gör, det blir mer era problem än mitt.. Och ha gott om pengar är inget man skryter om. Det har jag oxå haft, men jag var samma gamla person för det..

2010-12-15 @ 15:50:00
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag förstår om det blir dina sista ord i denna diskussionen IDA, för du kan inte skriva korrekt någonstans..!!

Vem är det som är hemlig och skriver !stackars Johan!! Barnsligt..

Klart man ska SKRYTA med att man har pengar!!

IDA: Om du nu haft så mycket pengar som man kan skryta om, varför leva på soc nu då? du kanske har shoppat upp dom direkt, och då förstår jag att man inte skryter om dom, om dom är slut på 1 vecka...

2010-12-15 @ 18:02:33
Postat av: eedaaa

Jag ska svara på frågorna..

jag HAR haft gott ställt förr. Inte nu.. då hade jag väl inte gått och bönat och bett hos soc om pengar? Så dum är inte jag..



vadå inte korrekt?

Jag skriver som jag har lärt mig skriva i skolan, om de stör så förstår jag inte varför du fortsätter läsa och kommentera?

2010-12-15 @ 18:43:09
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag läser som du skrev på din blogg, -för att störa mig på nått:)

2010-12-15 @ 21:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0