Hej Ho hej ho

Fy vad har jag gett mig in i!!!
I morgon ska jag ha syskon middag här, Vi blir 14st plus Emma. Tallrikar glas bestik fick jag åka till IKea i morse och köpa upp så det räker till alla. Jag vill ha samma till alla. Så nu har jag köpt tallrikar öl glas chmapneglas så vi kan vara 16st.  Jag har kompliterat (Heter det så?) med det vi fick i jul klapp. Vi fick 8st tallrikar nu har vi 16st.
Jag har dukat lååååångbord där nere. Nu ska jag bara skalla potatis dammsuga och städa lilla toan sen när det klart. Ja HAND torka golven med.
Johan smet på Bio med sin bror nu, Så jag är Ensam med Emma, men hon sover nu så sött. Jag har varit i väg och handlat hela dagen SJÄLV fattar ni, Handla utan Emma och Johan = UNDERBART! Först Ikea sen Maxi i Kungälv! Å jag stressa inte som ni förstår :-)
Åter kommer!
Föresten har ni hittat på nyårslöften ännu?

Kommentarer
Postat av: eedaaa

Nu blev jag nyfiken :) fick ni inte 24 tallrikar i jul? Varför använder du inte dom? :)

2010-12-27 @ 23:31:45
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får nog läsa det du skrivit innan ....går inte ihop ....

2010-12-28 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0