I morgon bär det av

Som ni vet åker vi till budapest i morgon. Jag har börjat packa en hel del. Emma ska vara oss Farmor och Farfar där ska Tajson också vara. Så här packas det för full, Planering är ju A och O.

Ska bli så skönt att lämna kalla sverige för att åka till ett ännu kallare land :-)  Vad tänker man med lixom :-)

Men det här med all lämna i från sig Emma är jobbigt. Det jobbiga sitter i att jag känner att hon kommer att sakna mig. Att hon undrar vad jag tog vägen. Det gör ont i mitt hjärta att bara tänka på det. Sen har vi flygresan som jag är LIV rädd för. Linda är också flygrädd så det känns trygt att vi är två. Vi ska få lite extra servis. Vi kommer att sitta i ett vip bos med en egen flygvärdina som ska ta hand om oss under flygningen både dit och hem. Hen ska ta hand om oss,Vi va tvunga att boka det så för jag tänker då inte sitta och trängas i ett flyg med massa andra äcklig folk. Så ett vip bos va mitt krav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0