Resan i bilder



Här står vi res sugna och rädda inför flygresan, Kärringen bakom hon i vit tröja gnälle på oss för vi va högljudna och stökiga. Men tråkkärringen fick sig en utskällningen sen när hon surat klart.



Vi går och kikar i affärer och shoppas massa sprit innan vi bodar ombord på planet, Johan är lite sur för jag redan har köpt för mycket :-)



Här har vi en super rädd och skit full Linda som bara kan säga "I will go off" ordförrådet är inte det bästa efter nästan en liter sprit :-)



Wille är inte så rädd och inte så full bara full av glädje och förväntningar av budapest



RÄDD!!!



Johan och hans nya telefon, han köpte den för att ha något att göra när vi flög ONÖRDIGT köp



Framme på hotellet, TADA, Linda är super glad för att hon kom ner från luften utan att DÖÖÖÖ



Nu Fredag och shopping på schemat vi börjar på Newyorker.



Så här glad är Johan när jag har kortet och han inte behöver följa med tjejerna på shopping runda.



Måste få ha lite kul emellan åt. Linda är lite bakis men det stopar henne inte att bjuda på sig själv



Vem vågar åka en sådan va det nu är. Vi åkte taxi över allt nästan eller så gick vi.



Glada typer



Lyx middag för att Linda fyllt år. Vi firar henne här. Det enda som fattades va levande ljus på borden. Hotellet betala detta SUPER



Jag och min kärlek



Mycket till grönsaker :-)



Vi fick tom egen musik vid bordet



Efterrätten som smaka SKIT



PARTY



Lördag och på schemat står det SPA alltså ungest bad och marsage
Vi är bakis allihop sen friadet och krogrundan på fredagen



Fast Wille kan le ännu



Detta är typ den enda gången vi åker buss, så snuskigt och vidrigt


Ungeskt bad, 10 minus och folk badar ute, men jag kan säga att det va underbart skönt!



Badområdet



Lanselott där va den coolaste resturangen jag varit på.


Askfatet


Maten, Alla delar på det. Så coolt och så gott!!!


Ser ni vem det är??? :-)


Söndag shopping igen, Johan är inte road han tröttna fort och väntade på oss i ett café



Mysigt


Vi avslutar resan och hyr en båt och äter middag själva. Vi sitter längst fram på båten och åker fram och tillbaka på donau


Super mysigt!


Vår hotel


Klockan är halv sex på morgonen och vi är på väg hem (måndag)



Tröttna resenärer



Avslutar med ett kort på Emma i snön =)

Kommentarer
Postat av: Lindish

Stort tack för en helt underbar resa! Men vi skall ju snart i väg igen i jan till Kanarieöarna ju=) Skall bli super!!! Kösss

2010-12-08 @ 09:41:23
Postat av: Hanna

Oj va kul men ytterligare en resa, ni har det bara för underbart NI... Är redigt avis.. Den sista bilden säger ju bara allt, vilken underbar liten tjej ni har hos er... Ha de så bra så hörs vi.. Kramar från Marks Kommuns BONNHÖLA!!!

2010-12-08 @ 13:44:37
Postat av: eedaaa

Ni verkar ha haft riktigt kul :)



Men jag kan inte säga att jag vet vem "Kändisen" är.. Och jag känner till dom flesta, nörd som man är..



Jo, en sak till.. Vi dödliga får åka buss, vi har inte råd med taxi alla resor vi ska göra :) så du levde bara som en vanlig svensk :D

2010-12-09 @ 00:34:34
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: eedaaa

Den enda jag kan säga är tränaren i biggest looser, annars har jag inte en susning.. :)

2010-12-09 @ 12:57:04
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0