Sex and the city

Jag bänkar mig i soffan med chips godis choklad redbull jordnötter cocacola tårta å massa feta saker och tittar på sex and the city. Å ja ett fett täcke också. A nu ropar Johan att han har tagit fram glass också. Massa skräp mat och massa feta saker. :-)
Idag har vi julklappsshoppat med pappa på backaplan. Hela julen är förstörd för nu vet jag vad Emma får av pappa. Kan säga att jag blev så arg och besviken att jag gick å satte mig i bilen och sura ett par timmar. Sedan kom pappa och Johan till bilen och trösta mig att pappa hade köpt ett packet till till Emma. Känns lite bättre men han har förstört allt ändå.
När vi kom hem spela vi kort och drack kaffe. Nu har pappa åkt hem och jag ska duscha Emma.

Kommentarer
Postat av: eedaaa

Hur kan du bli sur för det?

jag berättar alltid vad jag köper för min bror till hans barn. han vill veta för att de inte ska bli dubbelköp eller nåt han vet dom absolut inte vill ha in i sitt hus.. ?

2010-12-11 @ 20:44:34
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: birgitta

men snälla Helena väx upp.Hur kan du uppföra dig som du gör ? överför inte detta på Emma för då blir det en odräglig unge.Detta är din blogg o du skriver som du vill , men tro väl oxå jag får kommentera vad jag tycker ...har en känsla av att du kommer att bli en väldigt ensam kvinna en dag.Du skall vara lite tacksam att livet gett dig så mycket ,men det kan oxå ta ifrån dig det lika fort.Kram Birgitta

2010-12-12 @ 09:20:30
Postat av: eedaaa

Lanzarote är jättefint :D

jag var där när jag var liten.. :D Ska ni ha med er Emma?

2010-12-12 @ 13:22:02
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Riitta

Håller med Birgitta till 100%. Fattar INTE att du kan skriva öppet hur barnslikt du bär dig åt?????Är du vuxen??? Jag förstår ingenting. Igen, en gång till:Sätt dig ner nu och tänk efter.Man gör inte så bara. Kram.Riitta.

2010-12-13 @ 00:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0