Svar på tal nr2

Ber om ursäkt för jag klistrade in fel kommentar mende så klart den här.

Jag är inte otrevlig nu. Men hur kan du gå köpa en klänning för 9000 när du inte får ett enda öre själv? Du kunde betalt och skänkt pengar till så mycket bättre grejer än en tygtrasa.. Tänk lite nästa gång.. Ska du lära Emma att endast det basta är bra nog? Du verkar ju dessutom stolt över beslutet.. Hade det varit jag som varit Johan hade jag frispelat och tvingat dig lämna tillbaka den. För inte fan blir man snyggare för den är dyrare.. Jag känner mig fin i min klänning sen 5är tillbaka som köptes på rea för 200kr. (Tyckte dessutom den var dyr och tvekade LÄNGE)
I du är ju dum på riktigt, Svarar på en kommentar till
Du menar alltså att du sitter och ljuger i din blogg? 
seriöst, jag behandlar folk som dom behandlar mig.. tror inte du har lämnat en enda trevlig kommentar i min blogg senaste tiden.. 
jag försöker vara trevlig, men du ser väl bara dom gångerna jag råka ha en åsikt.. 
sen, lön av sin pojkvän? då är du inte partner, då är ju hushållerska
Jag får ingen lön på det viste du läste, men Så här är det, Mamma och pappa dagar baseras på inkomst (vad man har tjänat) Å Johan tjänar mer än vad jag gör därför är ju Johans dagar mera värda än vad mina mamma dagar är, FATTAR DU?? Därför tar Johan ut FRE LÖR OCH SÖN och i min tur får jag de pengarna av honom. Svårare än så är det inte!
Nu har du bara läst mellan raderna för den här kommentaren
Förresten, värdelösa dagar? 
Dom dagarna lever vissa för, för dom inte ha något annat! Så värdelösa är dom bara för dom som kan torka sig i arlset med pengar som du kan just nu..
Vad jag menade med värdelösa dagar är att mina mamma dagar får jag inte så mycket som johan får för sina pappa dagar. Förstår att detta är främmande för dig.
Nu i går kväll sitter fröken I och beklagar sig i sin blogg att minnas att jag lagt ett helt inlägg till henne. ÖÖÖÖÖ men vad har inte du gjort 14gånger om mig????
Här kommer in lägget
jag skulle kunna sitta och skriva milslångt blogginlägg om en person som har haft äran att ägna ett helt blogginlägg åt mig i sin blogg.. även suttit och ljugit för att jag skulle kommentera.. 

Därför har jag nu valt att Granska alla mina kommentarer före jag godkänner dom.. Fast de spelar ingen större roll.. 

Inom snar framtid har jag antingen en ny blogg som kommer vara lösenordsskyddad eller så låser jag denna.. 

För jag orkar seriöst med denna mobbningen.. Jag blir mobbad varenda jävla dag.. för att jag går på soc, jag tar hand om en hemlös katt, jag råkar leva i princip!

När ska ni sluta klanka ner på mig för att jag råkar leva på andra sidan mot dig/er? 

jag vet att jag klagar på dig, men det är för att jag vet hur du levde innan.. då levde du oxå på soc, fick hjälp med det ena och de andra.. Men inte fan klagade jag på dig då? Men nu tror du alla ska ha glömt hur du hade de då och tro du har varit rik hela ditt liv.. men lilla vän, så har de inte varit .. 
Jag tycker du är en toppentjej, men jag klarar inte att du sitter och skryter om ALLT du gör och vad du köper för din "lön" av din pojkvän.. 

Inse fakta, jag orkar inte mer snart..


Nu lägger jag ner denna diskutionen på riktigt, I är bara avis.Jag undrar bara vad jag sitter och skryter med, jag tycker själv att jag lever ett ganska svensson liv. Hon gemför mig med typ hollywood fruarna. Men lever man på sverige förstår man inte ett normalt liv. Jag förstår inte vad som är så splächit och överflödigt med mitt liv????

Kommentarer
Postat av: eedaaa

Det är ju bra att du kopierar i från min blogg till din!

Du vet att det finns något som heter copyright,skulle du uppskatta om jag sitter och kopierar in dina ord i min?

SNälla helena, lägg ner! du har sårat mig tillräckligt och fått mig ledsen! är det något mer du vill åstadkomma?

2010-12-29 @ 16:47:15
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: evil_angel

Jag fick rådet att läsa din blogg av en vän, tycker den är intressant. Vill även passa på att önska dig och din familj en riktigt trevlig nyårshelg.

2010-12-29 @ 16:56:55
Postat av: ville bara säga

att köpa en klänning på impuls för 8000 är inte att leva ett vanligt svensson liv..

jag jobbar och min man jobbar så vi har det gott ställt men jag skulle ALDRIG impuls handla en klänning för 8000,

2010-12-29 @ 20:09:59
Postat av: eedaaa

jag vill inte tjafsa mer..

Men jag är inte avundsjuk på dig.. När ska du inse de? Jag har de så bra som jag har de.. som jag har sagt 100 ggr innan..

2010-12-30 @ 00:49:02
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: IIdaa

Sv; jag tycker vi ska sluta med all smutskastning. Alltså du slutar kopiera från min blogg och jag slutar skriva om dig. Är det fel tänkt av mig?

2010-12-30 @ 19:46:02
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0