Svar på tal!

Vet ni varför jag skrev att jag varit på IKEA och köpt upp till i mitt porslin JO för en viss I skulle störa sig på det och bara vara tvungen att lägga en kommentar. Jag har inte varit på IKEA härom dan......
En sak till fröken I undrade va så här "Men en sak undrar jag helena, du säger det var dina pengar? Mig vetligen har du varken lön eller mammapengar?"
Så svarar vi på det, Jo jag får du vet LÖN av Johan varje månad för det jag gör. Istället för att jag ska plocka av mina "väldelösa" dagar så tar han ut pappa pengar på FRE LÖR och SÖN och de pengarna är mina. Sen får jag ju lön från konsult jobbet men det är bara ett par hundralappar än så länge men det kommer stiga när jag lägger ner mera tid på det. Sen har jag ju barnbidraget som kommer till mitt konto. Så JO jag har EGNA pengar.
Har varit en del diskuttionen om min klänning också! Varför i helvete ens kommentera så elakt fröken I?
Här kommer kommentaren!
"Jag vill inte låta otrevlig nu till föregående skribent, men om hon nu kan få klänningen så varför inte? 
Sen handlar det väldigt mkt om kvalitet så ja det bästa är nog, hellre en dyr klänning för 10.000 än 10 trasor för 10.000, så resonerar jag, den för 10.000 kanske man kan ha kvar i 10 år....jämfört med de andra plaggen som man kastar nästa år. Och JA det är snyggare, bara känslan att får ha en dyr klänning på sig...obeskrivlig :) 
God fortsättning på er!"
Du skriver till mig hela jävla tiden att jag inte kan vara snäll, detta är en ganska erlak kommentar tycker jag. Kan du inte glädjas för min skull istället, att jag KAN köpa en klänning för de pengarna? Som du skrev en annan gång om min blogg, du hade tom länkat till min blogg och beskrev den så här typ "hit går jag in för att störa mig" Bra inställning man har. Inte konstigt du ligger med täcket i soffan heladagarna med en skål chips i knät, med ett sådan tragiskt liv så du har. Appro på klänningen en gång till, ska jag vara så omogen som du va och lämna tillbaka klänninge  som du gjorde med din mobil. VÄX UPP MÄNNISKA!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra skrivet Helena, jag kunde inte skrivit det bättre själv!!

2010-12-28 @ 21:52:43
Postat av: eedaaa

Du menar alltså att du sitter och ljuger i din blogg?

seriöst, jag behandlar folk som dom behandlar mig.. tror inte du har lämnat en enda trevlig kommentar i min blogg senaste tiden..

jag försöker vara trevlig, men du ser väl bara dom gångerna jag råka ha en åsikt..

sen, lön av sin pojkvän? då är du inte partner, då är ju hushållerska..

2010-12-28 @ 22:55:46
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: eedaaa

Förresten, värdelösa dagar?

Dom dagarna lever vissa för, för dom inte ha något annat! Så värdelösa är dom bara för dom som kan torka sig i arlset med pengar som du kan just nu..

2010-12-28 @ 22:56:48
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: eedaaa

Glömde undra en sak..

vaför lämna tillbaka den? du var ju så kär i den?

Min mobil, lämnade jag tillbaka för jag anser inte att jag ska ha en sån dyr mobil, och det var DU som fick mig att inse de..

2010-12-28 @ 23:45:17
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Fröken hallon

? förstår inte hur mitt inlägg hamnade där...men jag är väl trött i nattmössan :)

jag menade inte att vara elak iaf vännen.

2010-12-29 @ 00:39:08
Postat av: M i z c a

Den där kommentaren är ju inte från I och dessutom är den inte elak, du har nog klistrat in helt fel.

2010-12-29 @ 09:25:46
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Anonym

du köper väl inte upp barnbidraget ? sätts det inte på Emmas konto ?

2010-12-29 @ 18:08:48
Postat av: Sen har jag ju barnbidraget som kommer till mitt konto. Så JO jag har EGNA pengar.

jag trodde att barnbidraget ska gå till saker man köper till barnen, men jag kan ju ha missuppfattat hela saken, det kanske är en lön för att man är en mamma.

2010-12-29 @ 20:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0