Våran resa

Nu är vi hemma igen efter denna efterlängtade semester. Förstår ni hur underbart detta har varit! Gud va jag har handlat, va tom tvungen att köpa en till resväska för att få hem allt. Blev massa kläder väskor skor och smink. Det enda Johan köpte va ett par kallsonger. Till Emma blev det lite leksaker och en pjamas. Men det ska hon få i julklapp.
Jag har haft tandvärk som in i helvete hela tiden, så jag fick ta massa smärtstillade jag tog så många att jag blev drogad :-)
Jag är ju flygrädd som ni vet så i morse när vi skulle åka hem droga jag mig på nytt med lugnade. Jag sov hela vägen.

Jag har en massa bilder vet inte om jag kommer att ladda upp några får se om jag orkar, det kommer nog inte att bli idag. Måste ju visa vem som va med i sällskapet. Vi hade en kändis med oss! Berättar om det mera sen. Nu ska jag laga middag tills Johan kommer hem från jobbet!

Åter kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0