Här är jag!!

Japp ja lever men har fortfarande ingen kraft att gör typ nått. Ingen fantasi och blogga ingen inspiration allt är bara BLÄÄÄÄ!


Jag har inte ens orkar ladda korten från dopet från min kamera till datan, jag har inte sett korten jag orkar inte. Hinner inte jag vill ha ett längre dygn.

Jag vill bara gå och sova för att sedan vakna upp  om några månder så trött är jag.


denna veckan har jag börjat jobba. i Tisdags och i går. Ska jobba i morgon med. Det lev en mjukstart. Nästa vecka är jag bara ledig en dag. Hur ska jag orka och hinna?!? Nä sova ett par månader hade varit toppen!!!

Jag har aldrig kännt denna känslan innan, vad händer med mig? Jag känner inte mig själv längre. Jag är bara arg och sur hla tiden.

Orolig i hela min kropp. Biter sönder mina naglar,


VAD HÄNDER MED MIG????

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker att du ska vara borta en hel dag från familjen och bara bli omhändertagen på ensam tid, SPA eller liknande, så du får nya krafter att vara den glada och GOA Helena igen=)

Hoppas det blir bättre snart, för ditt egna bästa..

2010-07-09 @ 16:32:06
Postat av: iidaa

Kanske inte var så bra och gå tillbaka till Jobbet än?

2010-07-09 @ 22:03:36
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Helena

Hanna: ja skulle behöva komma bort från allt. två veckors semester hade inte suttit fel.



Ida: Det är inte jobbet som är problemet, det är det minsta problemet just nu. Det är det minsta problemet.

2010-07-10 @ 18:09:58
URL: http://helenaekberg.blogg.se/
Postat av: Helen, en av galenmammorna =)

Usch Helena, det låter inget roligt att må som du mår, jag hoppas att det blir bättre för dig snart. Måste du verkligen gå tillbaka till jobbet redan, vad är det som gör att du måste jobba? Om du inte själv känner för det till 100% tycker jag att du ska jobba så lite som du själv känner att du orkar eller hinner. Jag blev själv erbjuden ett fast jobb för ett par veckor sedan men tackade efter mycket funderande nej. För mig är det inte värt att missa all den tiden med Elias. Men det är upp till var och en att göra som man känner bara man själv mår bra! Kram

2010-07-10 @ 19:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0