Mår som ?

Igår va det party oss Linda. Så himla kul. Massa egen tid igår.  När jag kom hem från jobbet kom Johan från hans föräldrar med mat till mig sen stack han ganska omgående tillbaka dit, Emma va ju där. Jag duschade och packa i ordningen mig och sen drog jag till Linda. En hel kväll blev det.

I morse fick jag sova till jag vakande, så himla skönt. Jag sov till halv ett. Kommer inte ens ihåg när jag sov så länge.

När jag vaknade så vaknade man som man för kännade. Kräk!!! Börja må lite bättre. Kaffe och pannkakor gör susen. Ska även ta en dusch snart. lagom klibbig här.

Tillochmed kaffet va klart när jag komm upp =)

Man är lixom int bortskämd med detta.

Lite bilder från igå kanske ävn berätta om dopet kanske.


I kväll LOVAR jag att jag ska få fart på bloggen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0