Bild bomb

Här har ni bilder från två veckor tillbaka!



Emma äter gröt.


Emma leker i baby gymet. Hon har en förmåga att snurra in sig iallt



Johan får sin första spy fläck å måste dokumntera detta =)




Vi va i surte härom dan oss Emmas farmor och Farfar, de hade köpt en gunga Emma äklskar den så vi köpte en lika dan igår fast våran är röd, får se när den kommer upp. Här är iaf i surte i början av veckan





Jag ska toma min mobil på bilder med. Jag har aldrig tömt den på bilder så det finns en hel del där. Jag laddar upp dem snart ska bara lägga in dem i datan.

Kommentarer
Postat av: Mikael Öhlin

Härliga bilder, men jag förstår inte riktigt hur ni hinner med allt men det är å andra sidan så att om jag inte satt så ofta vid datorn så kanske jag skulle ha ett liv jag med. ;-)

2010-06-05 @ 17:29:59
Postat av: iidaa

vad fina bilder ^^

2010-06-05 @ 17:51:28
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0