Ett posetivt besked

En ljus punkt i närvarom är att de har ringt om jobb nu i sommar, jag ska jobba hela sommaren vilket jag tycker är SUPER.
Det negativa med det blev att sol semesten vi hade pratat om att åka på blir nog inställd. Vi får ta det senare i höst.
Johan ska ta ut pappa dagar ch semester medans jag jobbar. Ska bli spännande och se hur har löser detta med att vara hemma. Han säger att jag har semester nu och skulle bara veta hur jobbigt det är och jobba. ÖÖÖÖ jag tar hand om Emma och ALLT hushållsarbete i hemmet. Så det är väl ganska lika eller?
Nu när han ska vara hemma ska vi se hur det ser ut hemma. Jag diskar och röjer VARJE dag! Alltid på kvällen är diskbänken upplåkad och ren. Det känns roligare och komma upp till dan efter.
Det ska bli så kul och få komma ut och jobba. Komma hemifrån lite.
Nästa vecka ska de höra a sig igen och vi sk göra upp hur jag kan jobba och hur mycket jag ska jobba. Det är alltså Coop kök och café jag ska vara på, samma jobb som jag jobba på innan jag gick på föräldraledighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0