Kunga Bröllopet!

Jag har aldrig brytt mig om kungen och deras saker de gör och hur mycket pengar den där familjen kostar för skattebelarna.

MEN nu när det vanskas bröllop och stå hej. Jag har aldrig varit mera interesserad. Daniel verkade vara en torr boll, fattade inte vad Viktoria såg i honom. MEN nu har jag tittat på hela dokumentären som gått på Torsdagar på 4:an. Sitter som ett klister märke och bara njuter. Vilken underbar familj det är.

Idag när Emma sov middag eller tja sov eftermiddag hitta jag ett pogram på 1:an. Det handlade om Daniel. Oj va charmig han verkar vara. Vilken varm och ljuvlig person.

Viktoria och Daniel passar ju super bra tillsammans. Så vackra och fina ihop.

Jag har inget emot att sverige betalar deras bröllop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0