Listan

dagens låt: Tv:e ljud
dagens frisyr: Uppsatt
dagens smink: Mascara ögonbynspenna puder
dagens klädsel: Jeans och en tröja
dagens roliga händelse: Att vi fick hundvakt på Fredag
dagens planer: Åka till en mamma i kortedala
dagens vill ha: En lugn kväll
dagens saknad: En miljon
dagens drog: Kaffe och en cigarett
dagens tråkigaste: Att johan åker och spelar fotboll i kväll och jag måste ta Emma hela dagen själv
dagens sötaste: Emma och Johan
dagens kram: Johan
dagens humör: För trött för att tänka
dagens mående: Som vanligt, trött!
dagens borde: göra mig klar för att åka
dagens parfym: Någon billigskit från klädkällaren
dagens bästa: Solen
dagens sämsta: Att jag måste tanka, jag ORKAR INTE
dagens sysselsättning: Åka till Kortedala
dagens längtan: Johan
dagens fundering: Emmas tå
dagens middag: Makaroner, men vet inte med vad.
dagens kärlek: Emma
dagens skratt: När Emma smakar någon dricka innan, hon får sådana miner
dagens tanke: Emmas tå
dagens irritationsobjekt: Att någon härmar någon så jävla mycker hela tiden!!!
dagens smycke: Ring och halsband
dagens just nu: Emma sover och jag ska gå och göra mig klar så vi kommer i väg någongång
dagens önskan: Lugnt i kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0