Svart sjuk? -Nej Tack!

När man går in i ett förhållande tycker jag det är viktigt att vara tydig om sex och relationer med motsattakönet.

När jag och J träffades va vi det. Jag berätta för honom om alla mina killkompisar, vilka jag puss när jag ser dem. vilka jag kramade. Han berätta för mig om samma sak.
Otrohet är så långt ifrån oss. Vi har pratar jätte mycket om detta. Varför man är otrogen varför man vill svika någon. Varför man gör det. Vi är overrens om åsikterna.
Vi har även pratat jätte mycket om det skulle hända. Vad vi ska göra, hur man skulle känna. OSV.

Vi är öppna för varandra, om vi ser en snygg söt gullig tjej eller kille på stan. Säger vi det. Vi vet ju ända att vi älskar varnadra. Ärlighet varar längst.

När jag jobba på Coop så fanns det en kille som brukade luncha hos oss. En sådan puddig. OJOJOJ. Jag sa till J när jag kom hem att det finns en sådan söt kille som kommer och äter hos oss. Klart han blev svart sjuk, men vi kan takla det. Jag vill väl inte ha han ändå. Men se utan att röra.

Går jag ut på krogen, påpekar han alltid jaha ska du vara otrogen nu igen med ett leende. När jag kommer hem berättar jag vad som hänt vem jag pratat med vilka jag dansat med osv. Inget som stör honom. Jag kom hem till honom.

Går han ut på krogen, jag känner mig så lugn så lugn. Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så lugn när min pojkvän ska ut.

Jag och johan är inte svartsjuka vilket jag tycker är så skönt.Vi är öppna istället. Jag tror många förhållanden skulle vara så öppna mot varandra så skulle det kvitta massa bråk om svartsjukan.

Ni tänker säkert att vi är stabila har bra självförtroenden och bra självkänsla. Om jag bar talar om mig själv så har jag inget av det. Så jag tror inte svartsjukan beror på det. Utan att man är öppna och ärlig mot varandra.

Jag hittar oändligt många trådar på FL om "min kille kollar porr, vad ska jag göra" Mitt svar brukar vara OCH?? Alla killar kollar porr. Det är inget vi kan stopa. Varför kan man inte titta tillsammans?

sex och våra fantasier tänker jag inte lägga ut här. Men ett råd, Va öppna säg till varandra vad ni tycker om. Prata mycket med varandra. Det löser MÅNGA problem!

Kommentarer
Postat av: H

Synd att man inte har ett sånt förhållande...

Jag tror jag hade levt ett bättre liv om man hade kunnat göra så, men om man inte kan kommunisera med varandra, Va f*n ska man göra då......??? lessen

2010-06-17 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0