Tappat massa besökare

Det irreterar mig fortfarande att jag va tvungen att avsluta den andra bloggen, så mycket jobb man lagt ner på den och så många besökare jag har tappat jag ska inte säga hur många men jag ser på statistiken när jag gämför. Kan säga att det är mer än 50%. urch och fy!


Men va inte metrobloggen mer interesan än att lägga mördan på att vara taskig mot mig så unnar jag inte de läsarna att läsa här.

Det tog mig ett och ett halvt år och få ihop alla dessa läsare och nu är allt jobb förstört.


SPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYR!!!!

Kommentarer
Postat av: iidaa

Hos mig pendlar det extremt.. vissa dagar har jag inte mer än max 10, medans andra dagar kan jag ha ända upp till 50.. Ok, det är inte många, men det tar tid och få alla besökare tillbaka :)

2010-06-05 @ 15:59:58
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag hade ca 400 unika besökare per dag!!!! Å nu har jag "bara" ca 70st. Men å andra sidan är ju min sida låst nu. Jag vet precis vilka som kan komma in på sidan

2010-06-05 @ 16:59:52
URL: http://helenaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0