1dag och 21timmar

Det va jätte längesen jag skrev ju.

Igår åkte vi till Pappa för han fylde år i Tisdag. Vi åt middag där och spela finans.
Vi kom hem ganska sent så det blev inget bloggande igår.

Min egen tid i form av en ledig natt Fredag till Lördag. Hur blev det JO  Johan valde och sätta sig på skype med en kompis. Han har hörlurar på sig och stängd dörr då hör han inte om hon vaknar så jag fickingen "fri" natt. Innan på kvällen städa jag data rummet. Så nu är det äntligen KLART!!!! Igår när vi kom hem dammsög jag och skura hela rummet. Gjorde i ordninga alla papper i pärmar.

Idag händet det inte så mycket, vi har varit på clas olssons och köpt batterier till nykelnen till bilen. Va också en sväng inne på bauhaus och titta på utemöbler och gasol grill. VI KAN BARA INTE BESTÄMMA OSS. Men vi tror att grillen vi vill ha finns på expert. Den va skt snygg och inte så dyr. Bara 2000:-


MORS DAG IDAG!!! har inte fått något ännu, jag har påmint Johan hela veckan om det, Jag tror han glömt det. Skit samma! Vad är en bal på slottet.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0