BVC

Idag på morgon kvisten va vi på BCV väg mäta och prata. Nu har Emma blivit en tung bäbis. 6830g och 68cm. Stor flicka. Enligt tabelerna på BVC kommer Emma att bli 170, En lång och stråtlig dam.

Vi är på BVC en gång i veckan, Jag känner mig mäst tryg i det. Hörde av en annan mamma att ho är där en gång i månaden. Det hade jag inte pallat med. Jag längtar och få gå till BVC jag älskar och sitta där. Å bara prata prata och prata. Sen blir det ju något att göra en gång iveckan också.
Ska jag vara ärlig så hatar ag det här med mammaledighet. Jag är så uttråkad och less på det här. Varje morgon när jag vakar mår jag dåligt. Funderar på hur ska jag ta mig igenom denna dagen? Jag vill ha vänner! jag har vänner här men de är alldeles för lite för min del å ska jag va med dem måste jag ha bil och det blir ett jävla projekt och komma iväg! NEJ TACK!
En bra sak är att jag har varit med i en tråd på FL, vi har övergått till FB och har en grupp där som heter "galenmammorna" För hoppningsvis ska vi ses varje Onsdag. Så himla skönt att se framemot något. Längtar tills man ska få träffa mammor med barn.
Sen har vi ÖF här i Bohus, jag tycker Emma är för liten, sist vi va där skrek hon vilket jag tycker är jätte jobbigt. Är så rädd att det ska hända igen. Jag ska börja gå på ÖF när Emma blir lite större så hon kan sita iaf.

Ja nu har jag spyt galla en stund, men så här lever jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0