Fördelar och Nackdelar!

Fördelar med Blogg.se:

Man kan lösenodsskydda inläggen och där av välja vilka som ska läsa min blogg.


Nackdelar med blogg.se:

Krångligt att hitta vad man vill göra
Vet aldrig om man fått nya kommentarer (Eller är det bara jag som är trög?) Man måste klicka sig i i menyn och kika efter.
Man ser inte hur många besökare man har, bara någon fåning mätare

Fördelar med metrobloggen.se:

Man ser i sifror hur många som varit inne och kikat i bloggen
Man ser l ätt och smidigt vilka kommentarer man godkännt ej godkännt och om man har några som inte är godkända!

Nackdelar med metrobloggen.se:

Sidan laddar trögt
Man kan inte lösenodsskydda




Så vad jag vill säga är att bara metrobloggen kunda lösenodskydda min blogg hade jag stannat kvar på metrobloggen, jag tycke det är så himla tråkigt detta.Jag har lagt ner så himla mycket tid och kraft på min blogg och nu måste jag börja om på en ny sida jag inte trivs med! Jag blir frustrerad! Blogg.se och jag klaffar inte ihop!
Jag vill inte vara här,men ska jag fortsätta och blogga vilket jag vill måste jag vara här!

Hoppas jag kommer att ändra mig någongång och älska denna sidan mera än metrobloggen!



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Om du kryssar i att du vill ha mail så får du mail varje gång någon skriver.



Om du håller muspekaren över prickarna på besöksstatistiken så ser du i siffror hur många besökare du haft.

2010-05-28 @ 15:15:24
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Om du kryssar i att du vill ha mail så får du mail varje gång någon skriver.



Om du håller muspekaren över prickarna på besöksstatistiken så ser du i siffror hur många besökare du haft.

2010-05-28 @ 15:21:20
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0