Regnig Fredag

Nu har äntligen Fredagen kommit som jag längtat efter i ca två veckor. Johan ska ta Emma i natt och vet ni JAG SKA FÅ SOVA.

Igår gjorde jag iordning i Emmas kommade rum. Jag fick så mycket inspiration så nu har jag börjat i data rummet med. Där va det värre än i Emmas rum. Sen är ju inte Emmas rum fördigt på långa vägar.Jag ska måla å så där inne med. Men nu går det att dammsuga utan att flytta runt på allt. Lätt som en plätt.Ska bli lika lätt i data rummet också. Om man säger så här. Vi flytta in här i Oktober. Alla viktiga papper räkningar och andra små saker som ska in i pärmar ni vet. Det har bara blivit liggades i en STOR hög. Nu har jag slängt alla papper i en flyttlåda. Jag köpte pärmar för flera hundra förra sommaren med register och allt. Men inget hände efter det. Men nu ska jag fxa till det där rummet. Just de i julklapp fick vi gaderober av Johan föräldrar i den ena är det bara inkastat massa data kablar å massa andra kablar. det får vara så där inne. Men den andra gaderobn ska jag in med alla pärmarna och andra små saker.


Det regnar ut, så tråkigt. Tiden går lååångsamt. Försöker få fatt på Linda så det kan gå en timme eller två och babbla med henne. Men hon verkar inte svara! Dumma henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0