Tillbaka

Ja då kunde jag hålla mig i sådär en sekund och inte blogga :-)

Jag tycker ju ändå att det är kul och blogga, Det ger mig massor.

Jag kommer nog vara lite trög i starten känner jag, jag är inne på en helt ny sida och fattar typ NADA. Jag kommer inte att säga till någon ännu (tror jag inte) att jag bloggar här utan ska vänta och känna efter vad jag tycker. Det bästa med denna sidan är att jag kan lösenods skydda inläggen och därav väljer vilka jag vill ska läsa.


Johan ville inte att jag skulle blogga så offentligt som jag gjorde och vi kom överrens om att lösenorsskydda så blir det inte massa tjafs på alla bloggläsare.
Jag bloggar för min egen skull och inte för att någon ska tala om för mig att "så ska du INTE göra med Emma" eller "Hur kan du göra så" eller " när är du en ideot för du TYCKER så" jag hoppas med detta att jag kan blogga om precis vad jag vill och att INGEN springer till grannen och skvallrar om vad jag skriver här!
Ska ni läsa MIN blogg så är det mina ord mina tankar mina åsikter.



Kommentarer
Postat av: iidaa

När du väl förstår dig på bloggen så inser du att den är bättre än metro :) jag trivs som firren i vattnet på blogg.se

2010-05-27 @ 11:52:22
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Cupcaken

Tycker du gjorde rätt i att fortsätta blogga :)

2010-05-27 @ 12:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0