Dagen till sin enda.....

Nu va vi hemma igen efter en dag oss pappa.

Tror ni han blev glad för mobilen!?! Han blev super glad, så glad att han börja gråta av lycka. Vist har han världen bästa dotter :-)

Linda ringde innan och undrade om jag skulle med ut i stan och festa på park lane, Hon hade vip biljetter till vip rummet. Ni vet där vi va när Johan gav mig ringen. Men jag kände att det bara blir så märkvärdigt allt. Hon känner typ alla där och alla bjuder oss på sprit och va tror ni händer då jo man blir jätte dålig i morgon. När det är farsdag. Johans första farsdag. Det ska ju firas. Så jag dissa Linda idag. Sorry gumman <3

Nu ska jag bara sitta i soffan och ta det lugnt innan jag lägger mig. Jag har precis bytt lakan. UNDERBART och gotta in sig i.


Kommentarer
Postat av: eedaaa

SV: Jag är inte avis på ditt liv.. Jag hade aldrig klarat att leva ditt liv.. Jag skulle få spel och typ spy på alltsammans..

Jag vill kunna köpa grejjer själv.. Inte få pengar till att köpa de.. Jag har väl inget val eller..s ka jag ställa mig och skrika på han och säga, "Lägg tillbaka filmjävlen, för jag vill inte ha den"?

Men tro du att jag vill leva ditt liv, bara för ditt liv är så "perfekt" och du lever lyxliv, så betyder inte de att alla är avundsjuka på dig.. Går hellre på soc än tar emot 10tusen av min pojkvän..

2010-11-14 @ 00:31:21
URL: http://eedaaa.com
Postat av: Anonym

*ler* .. Tror verkligen ingen hellre går på soc än få pengar av sin pojkvän .. det där var dumt skrivet.

2010-11-15 @ 20:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0