Ekonomisk KRIS!!!

Detta gör ont att skriva, tycker det är pinsamt.
MEN
Vi har dåligt med pengar, Julen närmar sig och jag har köpt på mig en hel del julklappar till folk. Tänkte det är bättre att ta det på två månader så det inte blir så mycket omkostnader på en och samma månad.
Vi har bokat och betalat resan till Budapest för längesen men den va skit billig, 5500 för mig och Johan med flyg och 5 sjärningt hotel PLUS taxi och försäkringar. Skit billigt. Nu ska man ju leva där med. Mat spa och massa shopping. resan kommer väl att sluta på en 20000 när vi är hemma igen men det är ju ihop sparade pengar. Det bästa av allt är att jag har betalat hela resan, Jag har bjudigt Johan på denna. Som tack för att han finns och för jag får så himla mycket av honom. Vill ju ge tillbaka något till honom och nu när Linda fyller hö hö 20 (30) så va det ett yppiligt erbjudande och följa med.
Jag har SPARAT ihop till detta. Så kul och göra något som jag kan betala någon gång.
Iallafall Nu har vi dåligt med pengar kommer att ha det ända tills lönen i januari kommer. Det är tur att jag har mitt konsult jobb just nu så att vi kan betala av det som finns kvar på Johans csn lån (50,000) Sen är det klart. Då sparar vi de pengarna varje år.
Kanske skulle ta och panta lite flaskor, har typ hela förrådet fullt av dem ;-)

Kommentarer
Postat av: Tovalisaa

Tack för att DU var med i veckans blogg!

Nu har vinnaren lagts ut, gå in och kolla om det kanske är du!:)

Om inte så får du mer än gärna vara med nästa vecka igen, kram♥

2010-11-18 @ 17:57:54
URL: http://www.tovalisaa.blogspot.com
Postat av: Lindish

Naaa söta ni är som skall följa med mig när jag fyller 20 år.. host host harkel harkel... aja 20+ Ivf=)

2010-11-18 @ 21:19:50
Postat av: Anonym

Hmmm det är ju gött att panta så blir man av med skiten och det blir billigare i kassan och mera plats hemma..Sug på den dö,,=)

2010-11-18 @ 21:34:40
Postat av: eedaaa

Panten gör en bra sak för naturen..

http://pantamera.se/start.asp

2010-11-18 @ 22:14:17
URL: http://eedaaa.com
Postat av: Anonym

Var det inte förnedrande att panta burkar? Något du aldrig skulle göra?

2010-11-19 @ 21:43:45
Postat av: M i z c a

Sorry, det var jag som skrev.. klickade för fort utan att få med namnet..

2010-11-19 @ 21:44:13
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0