Fardag!

Igår va jag på Ikea, jag och Emma shoppa loss. Jag köpte massa saker till henne. Förvaring till alla leksaker matta till hennes rum en bilmatta. Sen blev det galjar till både mina johan och Emmas kläder. Efter det åkte jag och Emma till Johans vän Niklas. Johan va redan där de titta på F1 och vi ville bara komma och säga hej. Det blev våran fardag. Johan fick inget. Ska försöka få tag på något till honom eller om vi går ut och äter nu i veckan vi får se.


Kommer ni ihåg att jag berätta om att jag ska ev ha en tvävlig i bloggen. I Kväll ska jag träffa någon och diskutera detta :-)

Emma ska till Farmor och Farfar sen.

Annas så händer det inte mycket idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0