God morgon!

God morgon!

Idag är det Måndag skönt att vardagen är tillbaka. Vet inte alls vad jag och Emma ska göra idag. Men något spännande blir det. Jagfunderar på och åka till Biltema för att köpa lite tillbehör till bilen, Ni vet en sådär spegel som kan kan fästa på sätet i bilen. Så Emma kan se sig själv. Sedan behöver jag komma till Ikea. Måste ju köpa en ny pappeslampa, Emma demolerade ju den andra.



Sen måste jag få köpt en ny vardagsrumsmatta. Vi har en svart här som vi köpte när vi flytta in men ni vet Tajsons hår. Har typ förstört hela mattan. Så en ny måste vi ha. Sen skulle jag behöva köpa en pulka till Emma. Jag vill vara i god tid. Jag vill inte komma till affären sen när snön är här och pulkorna är slut!

Nu får vi ju se vad som blir gjort idag, Kanske inte blir något av det. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0