Inte mycket tid kvar nu!

Gud va denna helgen har gott fort.

Hur ska jag hinna med er mina älskade bloggläsare, när jag tvingas städa själv! Jag har typ hållt på städa hela helgen. Jo vi va ju oss Mamma och Åke på middag i Fredag.Jätte mysigt. Det va en familjemiddag med massa goda saker.Ni som har ätit middag oss mamma vet ju att hon kan laga mat. Vi åt oxfilé och till efterrätt blev det pannacota med hallon. Jätte gott. Patrik Evalena Jens och Samuel va där med. Plus lite andra släktigar.
På Lördagen så åker vi hem ganska tidigt för Mamma och Åke skulle i väg och äta ute och sedan gå på teater. Så vi tog med dem i bilen till GBG. När vi kom hem fick vi fin främande pappa kom hit med hans nya bil. Han hade spontan köpt en ny ford fokus. Gud va fin den va. Blev en liten provåkning. Vi åt middag här, Sedan viste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi åkte in till Kungälv och köpte en hög med sällskaps spel, vi spela ett par timmar sedan åkte pappa hem. På kvällen så städa jag i prencip tills jag gick och la mig mig vid tre. I dag har vi varit oss June och Daniel. Emma och Emmy måste ju få leka lite. Vi har även storhandlat och nu i kväll har jag STÄDAT jag står inte ut. Man bli äklig av att städa.Måste in i duschen sen. Naglarna blir mjuka och svetten rinner.

Jag har inget liv längre nu när jag måste städa!



Kommentarer
Postat av: Anita

FFYY FFAANN va laaat du är HELENA!!!

Men du kan nöja dig med att du är inte ensam om att vara lat... Det finns vissa andra som klagar och klagar...

Äcklad av att städa?? då ska du inte ha ett hem, se nu till att handtorka golvet VARJE dag och ligg inte på latsidan...

2010-11-08 @ 09:52:48
Postat av: iidaa

Usch, måste vara jobbigt och behöva städa fr att finna ro..

mamma är imponerad av mig som bara kan skita i om det är smutsigt och ta det en annan dag.



Jo, jag såg din pappa i fredags :) I hans nya bil :)

2010-11-08 @ 12:37:26
URL: http://eedaaa.com
Postat av: Anita

HAHAHAHAHAHA!!!!!! imponerad???? Skrattretande... hur är en mamma funtad då om man är imponerad av sin dotter som skiter i om det är smutsigt....?? det är äckligt

2010-11-08 @ 21:04:44
Postat av: iidaa

Lilla Anita, trodde du hade tröttnat på att gnälla på mig.. men uppenbarligen itne..

nu snackar vi inte att de inte är städat på 2 veckor.. utan nu snackar vi om att de ligger kläder rpå golvet, sängen inte är bäddad, kanske ligger grejejr runt papperskorgen istället för i..

2010-11-08 @ 22:19:51
URL: http://eedaaa.com
Postat av: Anita

"Lilla och lilla Antia, Jag är lika FET som dig men du är nog fan snäppet värre, Vet du jag såg dig i dag i Kinna. Gud va magen hänger på dig. Men det va inte det jag skulle svara på utan STÄD!!!!



Du har just fyllt 26 år och kan inte bädda sängen... du är tillräckligt gammal för att slänga kläder på golvet... du är inte 26 år för att slänga saker runt papperskorgen och inte tömma korgen..

Hur hade du klarat dig själv LILLA VÄN!!!

2010-11-08 @ 22:31:29
Postat av: IIdaa

Synd du inte kom fram och hälsa! Hade varit kul och ha ett ansikte på någon som beter sig illa.. Jag KAN bädda och städa.. Men har annat för mig. Prioriterar inte städning.. Du säger ju det är så lätt och banta.. Om du nu är fet (som du själv uttryckte det) varför bantar du inte? Men orka diskutera med dig!

2010-11-09 @ 00:12:12
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anita

fet och fet.... nu är det så att jag har gått ner i vikt IDA!!! det funkar..

Jag tycker inte jag beter mig illa alls, utan jag berättar bara sanningen, och om den svider och du inte vill lyssna på den så vet jag inte om du är 26 år heller.

2010-11-09 @ 13:11:58
Postat av: IIdaa

Är det sanningen och sitta och bete sig som en 14åring och säga "jag såg dig i kinna, du är snäppet fetare än mig, gud vad din mage hänger" är det ett moget beteende? Du sa ju själv du var fet.. Ljög du?

2010-11-09 @ 18:54:50
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu har jag följt Helenas blogg ganska länge och ser hur folk beter sig här.. Jag förstår Anita i vissa inlägg och jag förstår Ida i vissa..

Anita: Hon behöver inte ens skriva men jag förstår att hon har ett elakt beteende men jag förstår också att hon kanske menar att det går att gå ner i vikt även om man kanske har en "sjukdom"...

Ida: Jag förstår dig lite emellanåt också, men du har klagat endel faktiskt på det ena och andra och då är det inte konstigt vissa ggr att folk reser "agg" ibland.

2010-11-09 @ 19:30:32
Postat av: eedaaa

Hanna:

jag börjar bli irriterad på att folk ska tala om för mig vad jag ska göra och inte göra.

dessutom när dom påstår sig sett mig gör mig fan lite scary.. frågan är om de är en sån "idiot" som jag haft efter mig en gång innan.. det är läskigt..

Ja, det går att gå ner i vikt även om jag har min sjukdom,men de känns så avlägset.. Men jag försöker..

2010-11-09 @ 20:18:30
URL: http://eedaaa.com
Postat av: Hanna

Vet du vad IDA: Jag tror inte Anita vill något illa egentligen, Hon har stora barn som hon själv skrev en gång, tror då hon är av en gammal generation där man klagar hela tiden. Mina föräldrar är såna också, klagar på allt å alla :)

Jag går själv på Prenet om du hört talas om det. 10 kilo sedan september.

Prova det, dock kostar det, men om du kan få hjälp från någonstans så tycker jag att du ska försöka..

2010-11-09 @ 21:20:09
Postat av: eedaaa

Jag är rädd för att äta tabletter, äter bara dom jag måste om du förstår hur jag menar?

pga så mycket sjukdomar i släkten är jag rädd för sånt :(

men jag ska till min gynekolog och prata om vikten i december/januari, ja de låter konstigt att jag ska prata om sånt med han.. Men vi står varandra närmast :)

2010-11-09 @ 21:52:59
URL: http://eedaaa.com
Postat av: Hanna

men det är inte tabletter jag pratar om, utan pulverdryck, det smakar som mc-donalds milkshake och är jätte god... jag lovar!!!!!!!

jag gillar inte dessa nutrilette och som andra som finns, dom är super äckliga, men du skulle kunna gå till iform och provsmaka.. gör det

2010-11-09 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0