Mamma Gruppen <3

Jag är så glad och lycklig för jag har mamma gruppen, Nu pratar jag om mamma gruppen i Göteborg. Vi har kommit varandra så nära. Vi har blivit så bra kompisar. Jag är så tacksam att jag har er. Vi har roligt ihop. Ni är annelunda på ett bra sätt. Vi har pratat om det mästa och vet det mästa om varandra. Om vi undrar något är det alltid någon som har svaret på frågan. Hur hade jag klarat mig utan er? Vi har Gått igenom graviditeten och Snart ett år som mammor tillsammans.


Jag är så lyckligt lottad att jag hitta er. Att jag får dela med mig till er att ni accepterar mig precis som jag är. Å det bästa av allt vi kan träffat utan barn och ha super trevligt ändå :-)

Tack Anita Virre Mikaela för en Super kväll i Torsdags!

<3

Kommentarer
Postat av: mikaela

tack själv e glad att ha er/dig me :-) så skönt att man får vara sig själv i vårat goa gäng. Riktigt kul att du vill hänga på galenheter trots att du flyttade utanför stan ;-D

2010-11-01 @ 22:51:54
Postat av: Fröken hallon

Kul att vi fått lära känna dig med gumman! :)

2010-11-02 @ 00:45:16
Postat av: Tesan

Nej stövlarna är köpta på h&m :-)

2010-11-02 @ 09:48:07
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Fröken hallon

Vilka stövlar Tessi? lite smått släng av sömnbrist?

2010-11-02 @ 15:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0