Mörk tid!

Klockan är inte ens FEM och det är kol mörkt ute. Gud va jag hatar denna tiden på året.
Tänk om man kunde åka iväg till något varmt land nu och ha det skönt och komma tillbaka till våren. Det hade varit nått.

Johans föräldrar åker alltid i väg varje år till pilipinerna. De stannar där en månad ungefär. Samma ställe år efter år. Så skönt för dem.

Håller på och grilla kycklig i ugnen här. Gottit. Vet inte om jag ska slänga ihop en potatisgratäng eller om det blir ris till.

Vi har varit på babysim i morse.Emma va inte alls på top idag. Hon ville inte göra nått bara flytta omkring i min famn och mysa och det gör jag mer än gärna bara hon inte skriker. Allt för Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0