Nu sätter vi punkt!

Börjar bli rätt trött på detta. Vad är det ni inte förstår?!?!?

Jag fick två kommentarer om att jag INTE vill panta. Jag börjar med den första kommentaren

Hej.. läste din kommentar du skrev i mizcas blogg..
jag blir irriterad.. vadå kläder som är dyra?
Ta på dig "billigare" kläder då.. det är ingen som kommer se konstigt på dig om du har på dig en t-shirt/linne som kostar 100 kr istället för 500kr..
Jag har jättemycket kläder osm kommer ifrån Lidl.. som var skitbilliga.. Men det är kläder, det värmer..
och jag stödjer gärna naturen än och ha fina kläder..

Ingen som kommer se konstigt på mig om jag har billiga kläder? det handlar väl inte om vem som se mina kläder eller dess priser, jag köper vilka kläder jag vill det JAG mår bra att gå i, det jag tycker är snyggt eller bekvämt, Eller hur. Om du nu köper billig skit det är helt upp till dig själv inget jag kan påverka. En sak till jag stödjer naturen också genom att INTE SLÄNGA BURKAR OCH FLASKOR, jag köper aktier i vindkraftverk, slänger alltid skräp i papperkorgar när jag är ute, Jag fimpar inte ens på backen. Jag slänger fimpen i papperskorgen. Jag använer miljö tvättmedel och toa papper. Å vet du en sak till Jag får ha vilka kläder jag vill, jag FÅR köpa vad jag vill i kläd väg inget du behöver bry dig om om du vill köpa dina kläder på lidl så är det upp till dig. Jag säger bara BILLIG SKIT som absolut inte håller.


Nästa kommentar jag fick

Nej, det kanske inte är så roligt men då får man väl vara försiktig!

Dessutom kan man väl få fläckar av andra saker också? Du äter och spiller på dig, Emma kräker på dig, du ramlar på gräsmattan m.m !!

Enspårig åsikt.


Om man köper dyra och exlusiva kläder så väljer jag och köpa det för det är bra kavlite och det är snyggt. Sen om jag får fläkar så finns det tvättmaskin. Går det inte bort så slänger jag det. Svårare än så är det inte. Sen tycker inte jag att det går att gämföra med Emmas spya och äcklig gamal dricka. Emma har aldrig varit ett spy barn. Det har väl hänt någon enstaka gång att det kommit lite.


Hoppas att ni är nöjda med svaren så sätter vi punkt här. Iallafall jag sätter punkt på denna fråga. Om ni vill dalta och älta detta så är det upp till er.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hahahaha go helena! bäst är du XD

2010-11-27 @ 00:20:30
URL: http://rebeckalernhede.blogg.se/
Postat av: M i z c a

Du pratar emot dig själv, Helena!

Om du får fläckar kan du tvätta kläderna, kan du inte göra det om du får fläckar från pantmaskinen?



Du får väl helt enkelt vara försiktig om du pantar.

Det är väl inte just kläderna som man reagerar över utan att du i ett inlägg skriver att det är förnedrande och fattigt att panta burkar men i ett annat inlägg skriva att du har lite pengar så du antagligen får panta.



Du skriver emot dig själv hela tiden. Det är det vi reagerar över.

2010-11-27 @ 09:58:45
URL: http://www.mizca.se
Postat av: M i z c a

Du tittade på det via youtube va?

Hur många avsnitt finns det där?

2010-11-27 @ 10:02:18
URL: http://www.mizca.se
Postat av: IIdaa

Ja, det är billig skit.. Men jag har inte råd med något annat.. Jag får helt enkelt köpa det jag har råd med.. Så länge jag inte fryser.. Jag har ärvt massvis med kläder.. Inte fan bryr jag mig om det.

2010-11-28 @ 01:14:56
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0