Så dum jag är!

Mörkret kommer fort om kvällarna. Trist att det redan är typ natt.

Igår när jag berätta om att jag hade omorganiserat i gaderoberna så glömde jag och berätta en sak. Emma har ärvt JÄTTE mycket kläder av kusin Cornellia. Jag fick alla kläderna innan Emma va ute i den stora världen. Jag har sorterat alla kläderna i storleksordning i olika lådor. Ni vet 62 för sig 68 för sig 74 för sig och 80 för sig. Ja ni fattar. De kassarna som va storlek 80 trodde jag va 86. Så de hade hamnat längst in i gaderoben. Emma har även ärvt kläder av Jennys dotter Madiken. så jag har lagt de 86 kläderna i de kassarna. Men så sa jag till Johan att jag ska kolla om det kanske är något Emma skulle kunna ha nu. Å vet ni det va ju 6st stora papperkassar bara med 80 kläder. Jag blev så paff. Så nu har vi kläder igen. Å jag som har trot hela tiden det va 86 i de kassarna. Jag har plockat bort alla 68 kläder och tagit fram 74 80 och en del 86 kläder. Jag tycker ganska mycket 74 kläder redan är för smått. typ byxor och en del kortärmade tröjor. Så 80 är perfekt till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0