Torsdagsutmaningen !!

Dags för torsdagsutmaning igen!

Denna gång är temat… kylskåpet. Haha. Något som jag gissar är en ganska central del i mångas hem

Uppgiften är alltså att kopiera dessa frågor och besvara dem i din egen blogg.
Skicka om du vill vidare utmaningen till 6 personer i bloggvärlden, som du kanske är lite extra nyfiken på… ;)

..

VAD är de 6 första sakerna du ser i ditt kylskåp, från den översta hyllan räknat?

Och VAD är de 6 sakerna du helst ALLTID vill ha hemma i ditt kylskåp?

Och nämn till sist 3 saker du helst ALDRIG vill ska finnas i ditt kylskåp!

Mina svar:

De 6 första sakerna i mitt kylskåp räknat från överst… Mjölk, apelsinjouise, filmjölk, grädde, gräddfil och flyttande smör.

6 saker jag alltid vill ska finnas .. Mjölk,Grädde, grönsaker, flyttande smör, dricka.

3 saker jag aldrig vill ha in i mitt kylskåp ... Rutten mat, Lever och messmör

Jag skickar vidare utmaningen till alla som vill!

Kommentera gärna här om du “deltar”, så kan jag se allas skojsiga svar :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja messmör är ingen höjdare

2010-11-19 @ 00:10:21
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0