Barn Ledig!

Om en halv timma ska jag dumpa av Emma i Surte och ängna eftermiddagen åt mig själv :-)

Jag fick hem en sjuklig idag, Johan ligger alldeles utslagen upp. Feber kan jag tänka mig att han har fått. Han har Jeans och tjock tröja på sig PLUS två täcken. Stackan. men han får klara sig själv idag för jag ska ha EGEN TID!


Ska hinna med ett besök på NK och shoppa måste ha långärmade tröjor. Jag har typ inga. Hoppas Linda följer med mig. Annas så tvingar jag henne till det.

Lönen kom vist igår. Tänk att jag aldig kommer ihåg sådan tur Johan betalar våra räkningar så vi inte glömmer det med. Jag vill inte bland mig med pengar i detta hemmet. Jag vill INTE ta ansvar när räkningarna ska betalas. Jag spenderar häldre pengarna och Johan får betala. Nä Gud va slapp jag blivit på att ha kontroll. Skulle ju få Lön av Johan nu. Undra vad jag får? Jag hoppas på 12-14 tusen. Så jag har råd att köpa upp mig långärmade tröjor.

Kommentarer
Postat av: iidaa

Man kan hoppas att du ljuger ihop det du skriver. för ananrs blir jag rädd för hur du har förändrats..

Hur man kan bli så "konstig"..

och sen sitta "hoppas jag får 12-14tusen" så jag har råd och köpa tröjor.. WTF! Du klagar på att folk köper saker för pengar som inte är deras..

Hade det funnits svenska lyxhustruar, hade du kunant platsa..

2010-10-26 @ 15:48:39
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ida: Hon ljuger inte... believe me.. Självklart har hon förändrats, men hon har förändrats bara till det bättre hela tiden.. 12-14 tusen är väl inte så mycke pengar.. (?)

2010-10-26 @ 22:29:09
Postat av: iidaa

12-14 tusen pengar är EXTREMT mycket pengar för att köpa "skit" för..

2010-10-27 @ 00:55:00
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon hittar ju på hela tiden för reta folk....varför ? vet ej...mig gör det inget rätt kul o se vad som kommer nästa gång..hihi

2010-10-27 @ 13:18:16
Postat av: Hanna

nja, det beror la på egentligen från person till person, jag som tjänar ungefär 50 i månaden och bor i en 2:a, jag gör likadant.. och det är "skit" man vill spendera på...

2010-10-27 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0