Canada!

Så där ja så är klockan på tok för mycket och här sitter jag och är skit trött. Jag måste tvätta ut håret en gång till för att det inte ska komma hårfärg i badet i morgon alltså babysimmet. Men jag orkar inte. Finns inga mera krafter idag meeeen jag måste, så det är väl bara att lyfta på rumpan och göra det.

Nu är resan bokad och klar för Johan det blir på Söndag till Söndag alltså en vecka bara, jag åker till mamma som vanligt. Hon ska också vara ensam så då gör vi varandra sällskap och umgås. Jag åker inte till mamma innan på Tisdag nästa vecka för jag vill inte missa babysimet. Så efter det åker vi. Undra vilka man ska hälsa på den här gången? Vem vill ha oss på besök? Kanske att  man kan ta en sväng till Borås och kika om kring lite, Någon som vill följa med och göra oss sällskap?
Eller har ni några andra förslag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har förslag :)

Fika på skrädderiet :) Eller lunchbuffé på Thai...??

2010-10-12 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0