God natt

Jag är helt slut och ska försöka sova nu.

Emma sover här brevid så gott.

Imorgon ska jag gå till kryddan det är en dagverksamhet där ska jag möta upp mina gamla arbetskamrater sen jag jobba på ljuspunkten. Ska bli sååå himla roligt att träffa dem plus att få visa upp Emma så klart.
Jag ska ringa Camilla i morgon och se om hon är hemma och vill ha mig och Emma på besök :-) Hoppas på att hon är sugen på att vi kommer i morgon.

Jag och mamma ska till Erikshjälpen jag är så emot det men jag är snäll och ska köra henne dit. Erikshjälpen är en secundhänd butik som finns här i skene. Jag vill väl inte gå där. det luktar illa och finns massa skabbiga saker. URK!

Kommentarer
Postat av: IIdaa

Erikshjälpen har massvis med bra grejer oxå. Vi köpte våran soffa där som vi har i vardagsrummet:) och när farmor dog lämnade vi massvis med saker till erikshjälpen:) anser det är bättre någon annan får ta del av farmors fina saker istället för att kasta:) jag är ofta där och handlar. Har inte råd med så mycket annat:)

2010-10-06 @ 02:32:52
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nä jag förstår dig helena att du inte vill gå dit... Ni som har köpt så fina saker till hemmet nu... och det lär väl inte ta slut där heller kan jag tro :)

2010-10-06 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0