Längtar!

Nu va denna veckan till sin enda.

Jag har varit oss mamma hela vecka. Det har varit mysigt. Jag har tagit dagarna lite som de kommit och inte gjort så mycket. Inte varit oss någon speciell utan suttit här mest. Så skönt. Jag hade LOVAT att komma med kaffe dopp till Camilla men jag har inte varit där. Jätte dåligt av mig. Jag har inte hunnit eller orkat. Men Camilla Nästa gång JAG LOVAR!


I morgon ska jag vara på Landvetter klockan halv tolv och möta upp Johan. Jag har sagt till honom att har han inte köpt en dior väska får han inte åka med hem utan åka TAXI hem! Han har lovat och köpa en speciell som jag tittat ut JÄTTE länge. Så om han vill ha en glad Helena i morgon så är det bäst att han köpt den!

Nu ska jag krypa ner intill Emma och sova natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0