Shopping dag med Linda

"Anita" verkar inte vara riktigt klok! Stackas hennes barn. Hur har hon uppfostrat dem? Undra hur elak hon är. Men nu tror jag att jag vet VEM "Anita" är. Men saken är den att hon har varit inne på en annan blogg och kommenterat massa elaka kommentarer också. Men hon känner inte denna bloggaren. Men mig känner hon si så där. Hon bor inte när varken mig eller den andra bloggaren. Men att hon går in på den andra bloggaren och är erlak fattar jag inte. Kanske ska hänga ut henne, VEM jag tror det är. Hon har skrivit MASSA erlaka saker till mig och sen har hon skrivit snälla saker till mig också. Alltså SAMMA IP Nummer. Kan ju säga så här hon är en +50 tant! Som jag trodde va en VÄN över nätet.


Jo det här med en ny barnvagn. Jag vill ha en sulki, en lätt och behändlig sulki som man kan ha Emma i om man tex ska till Affären och så. Men om man ska typ som till Lisseberg så tar jag den vagnen Emma har nu. Så hon kan sova gott. För Emmas vagn nu har fyllt liggläge det har inte en sulki. Den på bilden är lite väl för stor för det ända målet och på tok för dyr för att bara ha som andra vagn. Denna Emmaljunga ligger på 5400 och jag hade tänkt mig 1000-1500 nått.

Idag har jag och Emma varit och bytt Replay skona till ett par mokasiner som ser ut som ett par små stövlar med skin utanpå och ullgull inuti. Vi har även köpt en vinter jacka ÄNTLIGEN det blev en Didriksson jacka, en röd. En kompis (från babysimmet) hade köpt en Name it jacka till sin son en SKIT SNYGG grön blå, täckjacka. Tänk om den hade funnits typ som i rosa och rött eller nått då hade jag köpt en sådan. Men man kan inte få allt. Men nu fick jag ta i en super jacka ändå.

Vi träffa även Linda i på shopping turen och det blev både en fika och lite spring i andra affärer. Alltsluta med mat på en restaurang med Johan. Så trevligt.

Kommentarer
Postat av: Fröken hallon

Om du stör dig jättemkt på denna tant så blocka hennes ip.

Jag hade aldrig accepterat att ngn sa hemska saker till mig...bort bort bort med denna energitjuv.

2010-10-15 @ 00:54:00
Postat av: siri

Gott att du hittade en jacka. Didrickson är snygga och väldgit funktionella! Så det blir nog toppen :)

2010-10-15 @ 08:48:47
URL: http://sisa.soclog.se
Postat av: Hanna

Jaa du Helena..

Vagnen kan väl inte vara för dyr för dig...

Varför tänka på priset.. ;)

Nu när du säger att denna Anita är 50+ så tror jag också att jag vet vem denna personen är..

Hon är alldeles för ärlig, men hon har ändå ett gott hjärta..

vi ses snart=)=)



KRAMAR

2010-10-15 @ 17:17:55
Postat av: Martina

Du vet om att barn under 1 år! 1½ år inte ska sitta framåt vända va? De får för mycket intryck. :)

2010-10-20 @ 20:20:32
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0