Shopping dag!

Dagen starta ganska segt. Super trött och orka typ nada. Satt och lekte med Emma hela för middagen. Med lite data paus. Jag tog en chaning om johans mamma och pappa ville passa Emma en stund. Å hon va så välkommen så. De skulle bara kräta i trädgården så hon kunde vara med dem ute. Så jag kläde på Emma och packa lite saker till henne och åkte dit och lämna av henne. Åkte sedan till klädkällaren och skulle få fatt på en Jacka och tossor till Emma. Hitta inget av det. Finns nästan bara overaler eller tunna jackor till henne. Jag vill ha en täkjacka en rejäl JACKA. Så det blev bara lite små pill. Åkte till Kungälv med för hopping om att hitta något på Lindex Nähä samma där. Tossorna de har som jag har tittat på innan fanns ju så klart bara i stl 0-6mån och jag vill ju ha 6-12mån. Typiskt.
Kom på att de har en butik på andra sidan gatan med massor av jackor och barn kläder. Sprang dit men inget där heller. De hade en sko affär intill och vet ni vad jag hitta där jo världens sötaste replay skor. Kunde inte motstå dem så jag köpt de. Meeeeeeeeeeeeen sen när jag ska prova dem på Emma så passar dem inte, hon har förstora vrister. Så jag måste byta dem.

Efter min shopping runda va det tid för färgning på city salongen, de som ligger på buss torget. Jag tog mörkbrun och jag är super nöjd.

Här sitter jag med en super vaken liten Emma. Hon la sig lite för tidigt i dag och vaknade vid halv tio och va klar vaken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0