Städing och nya stövlar

Aldrig mera att jag kommer att skura golven FÖR HAND. Naglarna och händerna blir så fula efter vattnet och skurmedlet. Naglarna blir mjuka och ser så fattigt ut! Hur ska jag kunna visa mig för folk, vad ska folk tycka lixom?

Hur än jag röjer och städar upp så går det 5min så är det 100 saker till och plocka med, yrk!


Igår hitta jag ett par nya vinter stövlar, blev bara så kär i dessa underbara rosa björn borg stövlar.Kunde inte låta bli att inte köpa dem, Johan skaka på huvudet när de kostade 1500 och jag står med mina tindrade ögon så jag fick dem =)
Funderar på att få fatt i en ny vinter jacka också. Jag har haft min jacka nu i två vintrar dax att skaffa sig en ny. Men VAD ska man ha för jacka? Jag vill inte ha någon billig skit, man ska ju inte frysa. Måste ut en dag och kolla lite.



Kommentarer
Postat av: IIdaa

Ta inte detta fel. Men du låter som värsta lyxhustrun som måste se vacker ut för andra. Jag själv var iväg och handlade idag med knälånga byxor och orakade ben, senast jag raka dom var för en två veckor sen ungefär. Men jag bryr mig inte om vad andra tycker.. Dom får gärna prata om mig bakom ryggen om att jag är ovårdad eller vad som helst. Det Skiter jag i:-) förresten, jag använder gympa dojor och luvtröja i vinter:) har inte råd med nåt annat:) skulle jag ha råd hade jag nog inte köpt nåt ändå:-) som sagt, ta det inte fel:)

2010-10-04 @ 00:51:41
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Hanna

TJA!!!! Jag har faktiskt kikat på dom stövlarna själv, dom är såååå j*vla snygga....

Jag kan rekommendera att köpa en PEAK jacka!! Dom är ur sköna och dom värmer så gött...

Dom kostar, VISST GÖR DOM!!

Men ska man va fin får man lida (pin) för pengarna..

Pengar ska man dansa i...



Man ska satsa på sig själv och inte se ut hur som helst heller på vintern..



Kram Kram

2010-10-04 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0