God Morgon!

Håller på att vakna till här, har varit upp ett par timmar nu. Kaffet va ovanligt gott idag.

Jag planerar in ett besök på öppnaförskolan idag som jag skrev igår. Men jag har inte lust att gå dit alls. Kan ingen komma med något annat förslag? Jag är grymt sugen på att gå en shopping runda. Jätte längesen nu ju. Å en sak till en stor kaffe latte i stan. Å va gott. 


Johans Canada resa är bestämd nu men inte bokad vilken dag han ska åka det blir antingen 10 eller 11okt. Jag drar till mamma under tiden. Mamma är också hemma själv Åke skulle åka någonstans. Jag har planerat in lite besök oss massa kompisar. Camilla Marie Hanna Jenny. Ja sådana som man inte träffar så ofta. Funderar också på att ta en dag och åka till Svenljunga till Mim :-) Vi får se hur det blir med det. Sen det viktigaste måste hälsa på på Ljuspunkten, kommer ni ihåg när jag jobba där? Många har slutat nu och börjat på kryddan så dit ska jag också. Ser framemot besöket den veckan. Längtar jätte mycket.


Kommentarer
Postat av: camilla

Fniss... När jag läste don första raderna så tänkte jag att jag skulle kommentera inlägget å säga att du får komma å hälsa på mig när du ändå är här. Men sen såg ja ju att du redan tänkt på mig...... Ska bli kul å träffas.... Saknar dig.... Kramizzar

2010-09-22 @ 12:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0