Svar på kommentarer!

Sv: förklara gärna varför jag är bortskämd. Jag anser inte det själv.
För du går på soc och har allt! Två laptoppar (en liten och en stor) en vanlig. Du har 100 upp och 100ner med bredband. ALLTID mat på bordet och ALLTID godis och PK. Du fick en ny säng för ett tagsen. Du har nästan alltid nya mobiler. Tak över huvudet och kan röka när du vill. Köper allt du verkligen vill ha eller tjatar på din mamma att du vill ha det och hon köper det till dig. Du håller på att ta körkort något som är oändligt dyrt. DU går på soc och din mamma på existensminimum. Får det inte det att gå ihop. Ni bor i en dyr trea. Betaltve har ni med.Ni lever som vilken människa som helst med två arbetar löner. Vet du? Ni lever bättre än mig och Johan. ganska tragiskt med tanke på att han jobbar röven av sig och ändå får vi det inte att gå ihop! Så ja jag tycker du är ganska bortskämd!!!

Kommentarer
Postat av: eedaaa

Måste du ALLTID svara på kommentarer officiellt? allt för att kunna stajla och trycka ner folk?



Har jag 100 upp och 100 ner i bredband? Vi har 2-5/1 mbit.. Vi surfar fan inget fort.. Men det fungerar och det är jag nöjd över. Det var i november jag köpte säng, och det köpte jag för pengar som blev efter farmor och då gick jag INTE på soc. Men hade hellre haft den gamla sängen om jag fått ha kvar min farmor!

Ja, vi har betaltv, det stör dig va ? Men vem fan har sagt att inte vi får de av exempelvis min bror? Du tar alltid för givet att jag har en jävla massa saker!

Och NEJ, jag har inte två laptop. Jag har en, som förövrigt knappt går att använda. Sen har jag en stationär som jag oxå köpte då jag INTE gick på soc för att jag fick pengar efter farmor! För att kunna spela WOW och för att min laptop är seg som kola!

Ja, vi har mat, för fet det vet jag att jag är. Men vi kan väl för fan inte svälta?

Så du menar att dom som går på soc inte ska få äta varje dag?

Och ja, jag röker, men jag prioriterar ju rökninge, jag är så korkad att jag äter nudlar och makaroner ibland för att köpa cigg..

Snälla, sopa rent framför din egen farstu innan du ska sätta dig och göra ett HELT inlägg om bara MIG!!



Ps, Hade jag INTE gått på soc så hade jag troligtvis bott i en husvagn på brorsan tomt och mamam inte ens hade funnits i marks kommun, utan jag hade mist henne med.. MEn vi gör ALLT för att kunna leva.. Du tror verkligen jag tyycker det är kul och gå på soc?

2011-04-09 @ 18:41:56
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Eedaaa

Missade visst några saker innan. Du har tagit upp min mamma, ge fan i det, tror du hon har lust att bli upptagen i din blogg? Att du och Johan inte får ihop det kanske beror på att du är lyxhustru och tycker de är bortkastade pengar med mammapeng. Värdelösa pengar.. Om du drar in pengar så ska du se Johan slipper betala dina dyra vanor.. Snälla, ge fan i att dra upp min mamma. Och en sak till, har jag gett tillstånd att jag vill du ska göra ett helt blogginlägg om mig? Kanske borde se efter bloggregler innan du skriver!

2011-04-10 @ 00:16:17
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Monica

Tycker det är lustigt att socfall har råd me 2 datorer o ta körkort..jag har inte råd ens me det.hur kan man som vuxen bo hos mamma?o tjata på mamma om saker.jag skulle skämmas..

2011-04-10 @ 09:43:08
Postat av: Anonym

Åh stackars, men om du säljer klänningen du køpte som kosta 8000 kr så kanske ni får det att gå ihop. Om du gør bättre prioritenringar så kaaanske pengarna som din kille jobbar røven av sig før att tjäna räcker? Men vad vet jag.

2011-04-10 @ 18:28:11
Postat av: eedaaa

Ni vet inte ett skit om mig ser jag..

Körkort? Det betalar jag inte själv, utan det var en gåva från min farmor, ser att det har irriterat en del.

men snälla, snacka när ni VET istället att spekulera.



Och jag tjatar inte på min mamma, för ni förstår inte ironi va? Jag kan skriva att jag har "tjatat" , men då har jag antingen frågat eller så har hon frågat mig om jag vil ha dene grejjen eftersom hon ser att jag mår dålig av att inte ha en mobil b.la..

Men snälla männuiskor, fett less på att bli uthängd på de här viset och att ni pratar om mig bakom min rygg.

2011-04-11 @ 23:45:11
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Mizca

Men, Ida.. om du skriver att du tjatar på din mamma i din blogg, hur skall då läsarna uppfatta att det är ironi då?

2011-04-12 @ 16:09:07
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0