Emma går på ett kyrkligt dagis alltså. Dag...

Emma går på ett kyrkligt dagis alltså. Dagiset ägs av svenska kyrkan. Där kanske ni fattar en liten del av vad jag tycker om svarta/bruna människor. Kommer mera om detta snart. Jag lägger bara min tid på mycket annat än att blogga. Har skrivit det innan och skriver det igen. Hur fan han mammor med massa barn tid att blogga. Undra om de bryr sig om sina barn. Slitna mammor som skiter i sig själva. Hur de ser ut. Hur de inte tar hand om sig själva utan bloggar och tror de gör något bra! Hur mår in? När gjorde ni en inpackning i håret sist? Nä ett tips, skit i datan som jag och gör er fina och må väl för en tid. Lovar er att ni mår bättre och får ett bättre självförtroende! Tycker det är vidrigt äckligt med kvinnor som skiter i hur de ser ut. Aldrig sminkar sig aldrig lägger lite färg i håret. Urk va äckligt!


Kommentarer
Postat av: Ida aka Eedaaa

Jag är ingen småbarns mamma men jag sminkar mig inte ändå ;) Mer än till fest o speciella tillfällen.

Varför ska man behöva kleta massa smink i ansiktet för att inte vara "äcklig".?

2011-12-19 @ 15:48:05
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

IDA: nu hängde du bara upp dig på sminket, det är mest tal om att ta hand om sig själv för övrigt.. datan ska inte vara prio ett när man får en ledig stund om ditt barn ska sova.. ta hand o hemmet, och dig själv... lite fin till vardags kan man väl alltid göra sig ;)

2011-12-20 @ 23:08:56
Postat av: Helena

Men Hanna det förstår bara folk som har barn och bryr sig om sina barn.De föräldrarna eller mammorna som sitter och bloggar och fejsbokar hela dagarna de är bara förvettna. När man är själv och alltså egentid så lägger man väl den tiden på sig själv inte på datan?? mera vett i huvudet har väl folk eller???

2011-12-21 @ 02:07:05
URL: http://helenaekberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Helena: alla har inte vett i skallen..

2011-12-21 @ 21:33:12
Postat av: ida aka eedaaa

Men jag har flera vänner som har barn o dom sätter sig vid datorn när barnet sover för det är deras egentid:-)

alla prioriterar man olika, vissa städar varje ledig minut, vissa använder datorn. Och de behöver inte bero på förvetenhet, bara att dom vill:-)



hanna: ja jag hängde upp mig på sminket. Men jag är singel o inga planer på ny så ni skulle nog bli rädda om ni såg mig hemma en dag;-) sminklös, håret smutsigt uppsatt utan att kammas, onepiece eller andra sunkiga kläder på mig. Men de stör nog andra mer än mig själv;-)

2011-12-23 @ 01:54:33
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: anna

vad har svenska kyrkans dagis med vad du tycker om svarta/bruna människor att göra??

2012-01-03 @ 22:19:24
Postat av: birgitta

tar inte många minuter o skriva ner en blogg,titta på 11barnsmamman mirka ,alltid snygg o fixar fina barn ..en del prioterar att spela spel istället..upp till var o en kram

2012-01-08 @ 10:12:31
Postat av: anna

du har fortfarande inte svarat på min fråga??

2012-01-29 @ 01:01:11
Postat av: Helena

Anna att det INTE finns muslimer på dagiset!

2012-01-29 @ 14:11:04
URL: http://helenaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0