Emmas Ett års kalas + Tjejmiddag

I helgen har vi haft kalas för Emma. Vilken lyckad dag det blev. Massa fina presenter och massa tårta blev det.
Framför allt önskade Emma sig kläder och vill jag säga att det blev det i massor, Hon önskade sig också pengar till en sulky och nu kan jag säga att vi nog kan köpa tre stycken. HeHeHe. Så jag ska köpa lite mera kläder för pengarna som blir över. Jag älskar leksaker som låter och det fick hon också. Massa nya saker hon kan suga sönder ;-)
Nästa helg ska jag ha tjejmiddag med catring firma coolt va!!! Så slipper jag stå i matoset och lukta illa. Hela mamma gruppen Linda och Jenny kommer. Ska bli så himla kul! Längtar så. Johan Emma och Tajson har jag slängt ut så de ska sova hemma oss Johans mamma.
I morgon har jag planer på att åka till babyproffsen som glo på en sulky. Jag tror jag har bestämt mig vilken jag vill ha, BRIO sitty eller BRIO (Kommer inte ihåg vad den hete). Eller om någon kanske vill ses med lite lek och kaffe så nappar vi på det med =) Vi får se va det bär av!
Åter kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0