I net data och Ikea

Vi åkte iväg till I net data här i eftermiddags och beställde en ny data skärm till Johan en 30 tums får ev den till nästa vecka, Lite spontant för vi hade bestämt att vi skulle åka till IKEA och titta på nya möbler till Emma och hamna på I net data. Men iaf sen blev det IKEA. Nu vet vi vad vi vill ha till Emma.Ni som känner mig vet ju hur kär jag är i Mammut serien och det ska det bli också. Säng byrå nattduksbord i mammut bord stolar och pallar blir det med.Allt samman i rosa rött. Hitta också en tapet som vi vill ha som fondväg en röd tapet med röda prickar på. Bara det att jag inte vet var jag kan köpa den? den fanns i utställnings rummet.
Nu blir det fredags myyyyys känner hur gått det luktar ända upp. Johan håller på med maten där nere. Nu ska jag klunka gott vin och bara ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Virre

Jag tycker med om mammut, Elias har bord och stolar i det. Men han har en växa säng, lite mer praktiskt tyckte jag.

Vill gärna ha byrå med men de var så dyra ju.

Spjälsängen ska tydligen vara väldigt tung men en sån ska ni inte ha väl?

2011-02-18 @ 19:36:50
Postat av: Helena

Nej, Junior sängen.



Byrån gick väl på 800kr? Kommer inte ihåg riktigt, Men alls jag vill ha i mammut skulle kosta ca 4000kr!

2011-02-18 @ 19:40:04
URL: http://helenaekberg.blogg.se/
Postat av: Virre

Hehe, ja de va väl inte så farligt men jag måste ju ha en till de var i olika färger haha..

Det brukar finnas massa mummut på blocket om du vill tjäna lite pengar, där köpte jag mitt. Bord och stolar för 300kr =)

Sen kan du ju alltid sälja det där själv.

2011-02-18 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0