Lyckligast i hela världen!!!

Vet ni vad jag hitta på BB:s Hemsida!!! JOOOOOOOOOOOOOOOo Alla BB avsnit från hela veckan!!! Gissa vad jag har gjort igår kväll/natt och nu på morgonen?
Jag har även varit och handlat pressent till en oändligt speciell person. Hon vet att jag skulle handla och hon vet var jag skulle handla. HON kan ta reda på vad det kostar. Jag ger never ever bort pengar i födelsedagspressenter inga presentkort heller för den delen. Det känns lite så ni vet. Får man tex 500kr från HM, så tänker den personen öööö va jag "bara" värd 500? Ja ni fattar. Iallafall över till den speciella personen. Jag försökte få ihop en bra hög med piiiiiiiip för att det skulle se mycket ut. Men i all hast JUST DE jag ska skicka det på posten och sakerna måste ju komma ner i ett packet också. Jag köpte ett fodrat XL packet. Hoppas det går ner där i!

Kommentarer
Postat av: eedaaa

får jag 500 ifrån hm blir jag överlycklig! :D

2011-02-27 @ 18:21:10
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Mizca

Du är helt underbar, Helena.

Jag fick ditt paket idag och blev så himla glad.. söta saker det låg i... ååååå tack så hemskt mycket!

Tack tack tack..



Jag kommer blogga om det så fort jag kommer hem, tog paketet på väg ner till halland så är inte hemma just nu ... men ville bara du skulle veta att det kommit fram och att jag blev superglad, verkligen =) Du är en fin vän.

2011-03-03 @ 23:19:21
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0