Här är jag!!!

Hallå min kära läsare!

Nu äntligen sitter jag här och ska blogga lite :-)

Det har ju inte blivit av, tiden räker inte till så ofta. Fattar inte visa mammor hinner att blogga så mycket som de gör. Jag har ett barn och hinner aldrig visa har 2 3 4 barn och hinner blogga mer än jag gör på vecko vis! Då ser man ju va det prioriterar

I helgen ska jag ut och leta efter en klänning till Emma som hon ska ha på sitt ettårskalas. Måste bli en socker sötklänning. Sen ska jag även ut och tok leta efter mera pressenter till henne. Jag har köpt en hög med kläder härom helgen men jag vill köpa leksaker också. Kanske hittar lite kläder till, vem vet! Emma har ju blörjat använda 86 92 kläder och hon har så lite. Så nu vet ni vad hon önskar sig i födelsedagpresent. KLÄDER!!!!


Ja det va väl det jag ville skriva om just nu.



Kommentarer
Postat av: eedaaa

Man behöver väl inte prioriotera bort datorn för man har barn o tvärtom? :)

Jsag följer tiobarnsmamman.blogg.se och hon hinner blogga minst 1 inlägg om dagen ändå vad jag vet tar hon hand om sina barn ;)



Ta de inte fel :)

2011-01-29 @ 14:01:50
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tar inte längre tid att skriva en blogg än sitta o spela spel på fejan...

2011-01-30 @ 09:23:01
Postat av: eedaaa

Sv; läs vad mizca svarade dig i min blogg.

Jag vill ju ingen ska veta att jag gråter, jag är en "stark" person, lärt mig att inte visa svaghet. Men jag vill ha hjälp, men kommer inte vidare, därför är de enklare och gråta i de tysta.

2011-02-02 @ 18:10:18
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0