P-Böter-Aktiviteter-Å lite annat

jahapps då har jag fått mina första p-böter i mitt liv! 1200 kosta det.Jag glömde å lägga i pengar i atomaten. Hade så mycket att tänka på att jag bara gick. Det är dyrt att vara i stan! *morrrrr*
Vardag för oss börja förra veckan för oss. Nu börjar alla aktiviteter igen, Baby simmet börja redan förra veckan och i denna veckan starar även ÖF igen, känns skönt att komma igång igen. Sen ska jag ju även berätta att vi ska börja med något helt nytt, Vi börjar på barn rytmik på Torsdagar ser jätte mycket framemot det.Det ska bli så roligt! Jag och Emma ska bara gå klart denna kursen på babysimet också sen ska vi inte vara med mera. Jag känner att vi har det som behövs för att bada "rätt" nu. Sparar en hel del pengar på det också.Bara kursen går på en 1000 lapp 7gånger får man då. Sen är det P avgift varje gång efter badet brukar vi luncha det går på 70kr varje vecka sen har vi ju de svin dyra bad byxorna 150kr har redan köpt 4par! ja räkna själva att det kostar en del. Istället börjar vi på rytmik som kostar 150kr för hela vår terminen. Löjligt billigt!
Sen har jag gjort något som jag aldrig trodde jag skulle göra, jag fick chansen att köpa ett par polan och pyret termobyxor för 200 i en blogg. Sjuk billigt! Jätte nöjd med dem. Enda jag blev lite besviken på va att det va bruna när jag trodde det va svarta. Ståd ju inget i n´bloggen om färgen men jag tyckte de såg så svara ut. Men det gör inget passar jätte bra till Emmas röda didricksson jacka!
Idag fyllde Olivia ett år och det fira vi så klart med packet och kalas! Tack snälla Jessica för den goda salladen och den super goda barn tårtan!
Nu ska jag ta fart med bloggen igen, Har varit ett lååååångt uppehåll med den jag vet men jag "vågar" fan inte blogga när det sticker så många i ögonen vad jag bloggar om. Lite svårt att blogga när jag inte kan blogga om mitt och emmas liv vad vi gör köper och så när det bara kommer massa avis kommentarer!

Kommentarer
Postat av: eedaaa

Du får gärna blogga, jag har bett om ursäkt för allt jag har sagt och gjort.. :)

hoppas du börjar blogga snart igen..

2011-01-17 @ 23:49:29
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: anders

nu har jag läst allthop

2011-01-18 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0