God kväll!

Man mår väl som man förkännar idag efter en liten fest igår hemma oss Wille och Linda.
Vaknade vid elva idag tvungen att gå upp och bli människa innan Emma kom hem halv tolv med Farmor och Farfar.
Vi lmnade bilen igår hemma oss dem så vi tog beslutet att gå mellan Bohus och Olseröd alltså två timmar väg. Jag sa till Johan att vi kan ju iaf försöka gå så får vi se hur långt vi orkar. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen vi gick hela vägen. Det va det sedan värt när man kommer fram och får kaffe och underbart sällskap.
Här kommer lite kort från igår, inte så många.Jag tog inte så många.
Jag ser alltid lika dan ut fattar inte. Måste fixa håret på något annat sätt när jag ska ut. ALLTID utsläpt!!!!
Johan fixar sin spotify lista, inget poppis från rästen på festen, HAN HAR INGEN SMAK ALLS!
ALKOHOL?
Tog som sagt va inte alls många bilder. Alla va typ ute och rökte när kameran kom fram.....
Måste fråga en sak, förra veckan va familjen Köpman på Borås djurpark och jag har en film jag vill ladda upp här, Berätta för mig hur jag ska göra. Vill inte använda you tube.. Snälla hjälp mig.
Har även lite kort där ifrån.
Tänkte också dela med mig av kort från härom dan när Mamma och Emma bakade bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0